reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Karola Pavlíková

Karola Pavlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som normálny mladý človek, ktorý pracuje a stále verí, že poctivou prácou sa človek môže mať raz dobre:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Pán Štefan z Terna

Karola Pavlíková

Pán Štefan z Terna

Tak ako veľakrát aj dnes som zašla do supermarketu Terno. Urobila som si svoj nákup a hľadala „vysvietené“ pokladne. Pohľadom som rýchlo prebehla po pokladníkoch a našla som ho! Postavila som sa k nemu do rady.

  • 20. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 332x
  • 8
O otcovi

Karola Pavlíková

O otcovi

Včera bol Deň otcov. Ja tento deň vnímam každý rok. A po včerajšku mám pocit, že ho začali vnímať aj ostatní. Možno to bude vďaka jednej sušienkovej reklame, ale nech je to vďaka hocičomu, konečne sme si ho všimli všetci. Alebo aspoň viacerí.

  • 17. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 558x
  • 0
Poobedná úvaha

Karola Pavlíková

Poobedná úvaha

Platiť 40 rokov hypotéku na dvojizbový byt – to je také slovenské. Vycikať sa do pivnice, zdemolovať bytovku a žiadať novú – to je také... rasistické. Včera som si prečítala túto vetu. A nemyslím na reklamu, ktorá priniesla tak často používanú vetu „to je také slovenské“.

  • 23. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 831x
  • 1
Macík

Karola Pavlíková

Macík

Včera som bola v kine. Občas tam chodievam, lebo cena sa mi zdá neúmerne vysoká na kultúrny zážitok tohto druhu. A keďže som ten pravý komerčný typ, ktorý ide do kina aj kvôli pukancom, viete si predstaviť výslednú sumu tohto „úletu":)

  • 9. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 039x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu